Skąd wzięła się fascynacja lodami Ekipy? Sprawdź kim są youtuberzy!

06.05.2021 |
Udostępnij:

Skąd to ogromne zainteresowanie lodami Ekipy wśród młodych osób? Fenomenalny sukces lodów, jest efektem marketingowej współpracy marki Koral i polskich youtuberów, tzw. Ekipy, z Frizem na czele. Zastanawiasz się kim są youtuberzy?

lody Ekipy

Youtuber to osoba, która zajmuje się tworzeniem i umieszczaniem produkcji audiowizualnych w serwisie internetowym YouTube – według definicji Wikipedii. Prościej mówiąc – te osoby zarabiają na reklamach lub na promowaniu produktów i usług. Przykładem jest właśnie Friz, którego materiały wideo oglądają miliony dzieciaków. Po tym jak Ekipa zajęła się promowaniem lodów, strzelające sorbety i papierki po lodach zrobiły ogromną furorę. Ludzie potrafią ustawiać się w kolejkę od wczesnych godzin rannych. A wszystko dla satysfakcji dzieci, które... marzą o choćby jednym lodzie!

"Ekipę Friza" na YouTube śledzi ponad 1,4 mln subskrybentów. Ich przygoda z kanałem rozpoczęła się w 2018 roku, i z roku na rok przybywa wierna rzesza fanów. Co publikują youtuberzy? Są to różne filmiki, kierowane do młodszej grupy widzów, w stylu "internetowych wyzwań". Młodym ludziom podobają się drogie auta, ubrania, gadżety i to, jak wygląda ich luksusowe życie. Mieszkają razem w ekskluzywnej rezydencji i z tego miejsca publikują większość swoich nagrań. Nikt jednak nie spodziewał się takiego sukcesu wypromowanych przez nich lodów Ekipy.

Kiedy ponad miesiąc temu trafiły one do sklepów, szybko okazało się, że koncepcja odniesie nietuzinkowy sukces. Lody w ciągu kilku godzin zniknęły ze sklepowych zamrażarek. Co ciekawe, na aukcjach w serwisach ogłoszeniowych pojawiły się papierki po lodach, których cena wywoławcza wynosi nawet kilkaset tysięcy złotych. Dlaczego? Początkowo sądzono, że edycja lodów będzie limitowana, stąd to zainteresowanie papierkami. Dobra wiadomość jest taka, że lody są cały czas produkowane i dostarczane do polskich sklepów.

Bądź na bieżąco,
Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

Wysyłamy 2 ciekawe mailingi miesięcznie.